Deelmarkt Tank- en Silovervoer daadkrachtiger als vereniging

Datum nieuwsfeit: 27-09-2001
Transport en Logistiek Nederland

Zoetermeer, 27 september 2001

Deelmarkt Tank- en Silovervoer daadkrachtiger als vereniging De deelmarkt Tank- en Silovervoer van Transport en Logistiek Nederland heeft sinds woensdag 19 september een verenigingsstructuur. De nieuwe naam luidt: Vereniging Deelmarkt Tank- Silovervoer (DTSV). De tank- en silovervoerders hebben hiertoe besloten om hun belangen beter te kunnen behartigen en slagvaardiger als gesprekspartner op te treden richting overheid en marktpartijen. De oprichtingsvergadering vond plaats in Mercure Hotel Postiljon in Bunnik. De DTSV blijft overigens deelmarkt van Transport en Logistiek Nederland.

Tank- en silovervoer omvat het vervoer van natte bulkgoederen en droge bulkgoederen. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen