Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Chordiant zet trend met integratie marketingapplicaties

Datum nieuwsfeit: 27-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

Chordiant zet trend met bedrijfsbrede integratie van marketingapplicaties

Amsterdam, 27 september 2001 - Chordiant Software, Inc. (Nasdaq: CHRD) heeft haar Chordiant Marketing Director-oplossing geïntegreerd met haar Unifying CRM-oplossing. Hierdoor krijgen bedrijven een eenduidig beeld van hun klanten en kunnen ze de slaagkansen van hun geautomatiseerde marketingcampagnes sterk verhogen.
Volgens een recente studie van Chordiant en Accenture vindt 90 procent van de respondenten dat geïntegreerde oplossingen van marketingapplicaties relevantere communicatie met de klant oplevert en daardoor leidt tot hogere klanttevredenheid.

Met de integratie van PrimeResponse heeft Chordiant haar belofte ingelost om binnen zes maanden na de fusie de Prime@Vantage-producten te integreren met haar Intelligent Customer Interaction Platform (ICIM). Deze integratie stelt klanten in staat om de volledige cyclus van de klantrelatie te beheren: van eerste identificatie door een marketingcampagne tot en met offerte, werving en klantenservice.

De combinatie van Chordiant Marketing Director met het ICIM-platform levert een sterke verbetering op van het potentiële succes van geautomatiseerde campagnes door de koppeling van marketing met sales en service. De geïntegreerde data biedt inzicht in de complete klanthistorie en real-time sales- en service-interactie via verschillende kanalen.

Door de integratie zijn nieuwe functionaliteiten beschikbaar gekomen, waaronder innovatieve workflow queues die vanuit externe marketingcampagnes worden gegenereerd en doorgestuurd naar de klantenservice. Deze queues zijn in essentie opdrachten aan de medewerkers, bijvoorbeeld: U kunt nu contact opnemen met klant X voor aanbod Y.

"De integratie van Marketing Director met het ICIM-platform levert proactieve CRM op in zijn meest innovatieve vorm", zegt Sam Spadafora, bestuursvoorzitter en CEO van Chordiant Software. "Chordiant loopt met deze geïntegreerde marketingapplicatie die klantloyaliteit laat toenemen en een hoge return-on-investment biedt, voorop in de markt."

Marketing Director van Chordiant
Chordiants Marketing Director stelt bedrijven in staat om de volledige klantrelatie te beheren: van doelgroepidentificatie via een marketingcampagne tot en met offerte, acquisitie, fulfillment en klantondersteuning. De oplossing biedt tevens real-time responseinformatie, gegevens over campagne-exposure en informatie over koopgedrag, zodat gebruikers kunnen profiteren van de ervaringen uit vorige campagnes. Dankzij uitgebreide toegang tot data over klantcontact kan een nauwkeurige klanthistorie makkelijk opgeslagen en ontsloten worden voor het steeds optimaliseren van campagnes.

Chordiant Software
Chordiant Software bedient klanten in de financiële dienstverlening, telecommunicatie en de reiswereld. Deze sectoren worden gekenmerkt door een zeer competitieve omgeving waarbinnen waardevolle transacties tot stand komen via complexe processen. Chordiant Software biedt een Unifying Customer Relationship Management-oplossing (CRM) op basis van haar Intelligent Customer Interaction Management-platform. Het ICIM-platform van Chordiant biedt schaalbare bouwstenen voor de ontwikkeling en integratie van flexibele CRM-oplossingen met de bestaande bedrijfssystemen van klanten.

Ongeacht de manier van communiceren - via regiokantoren, web, e-mail, telefoon of draadloze verbindingen - biedt de Unifying CRM Solution van Chordiant real-time een eenduidig beeld van iedere klant en een gepersonaliseerd proces voor elke interactie. Het platform bevat een complete business process engine waarmee voor verschillende contactmogelijkheden hoogwaardige oplossingen worden geboden. Op basis van de geavanceerde Marketing Automation Business Services kunnen marketeers de ROI voor direct-marketinginitiatieven verbeteren door de ontwikkeling, uitvoering en aanscherping van acties via traditionele en on line kanalen.

Chordiant Software heeft haar hoofdkantoor in Cupertino, Californië, en regionale kantoren in Londen, Melbourne, Chicago, München, Dallas, New York, Parijs, Frankfurt en Amsterdam.

Meer informatie over Chordiant is te vinden op de website: www.chordiant.com.

Voor meer informatie:

Chordiant Software, Inc.
Frans van Emstede, Regional Manager Benelux
Telefoon: 020 56 16 234
E-mail: (frans.vanemstede@chordiant.com)

Lammers van Toorenburg PR
Cas Heuvelmans, Account Director
Telefoon: 030 65 65 070
E-mail: (cas@lvtpr.nl)

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie