Internetjournalist.nl is kenniscentrum

Bron: Nederlandse Vereniging van journalisten
Nederlandse Vereniging van journalisten

'Internetjournalist.nl is kenniscentrum'

Terwijl Villamedia in zwang is als het online centrum voor journalisten, geldt de onlangs geïntroduceerde website www.internetjournalist.nl als 'community' voor en door internetjournalisten.
De site is een initiatief van de NVJ?sectie internet en werd opgezet door Eric van Heeswijk. Uitgever van de jongste journalisten-community is Ren de Vree, tevens secretaris van de sectie internet: "De Internetjournalist.nl functioneert als een kenniscentrum op het gebied van techniek, video, audio, infografieken en 'geld verdienen met internet'. Bovendien wil het als platform dienen voor meningsuitwisselingen over internet."
De NVJ ziet haar sites als ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen