Campina volgt prijsstijgingen poeder sneller

Datum nieuwsfeit: 27-09-2001
Bron: Campina Melkunie

Campina volgt prijsstijgingen poeder sneller
Campina volgt met haar productenpakket, met veel dagverse zuivel en ingrediënten voor de voedings- en farmaceutische industrie, de prijsontwikkelingen voor kaas, boter en poeder sneller dan in het verleden.
Dat meldde directievoorzitter Tiny Sanders de afgelopen weken tijdens vergaderingen met vertegenwoordigers van de leden-melkveehouders in Nederland.
De sterk stijgende prijzen voor kaas en mager melkpoeder deden Campina vorig jaar de das om; met haar productenpakket, met veel dagverse zuivel en met ingrediënten waarvoor langdurige prijscontracten waren afgesloten, kon Campina de prijsontwikkeling voor kaas en mager poeder niet volgen; die producten stegen veel ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen