Snelheidscontroles in Heerlen

Datum nieuwsfeit: 27-09-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 27-09-2001 Politieberichten district Heerlen (RKey; 11.30 u) Donderdag, 27 september 2001

District Heerlen

Heerlen; snelheidscontroles
De politie heeft afgelopen woensdag radarsnelheidscontroles gehouden op de Sittarderweg, Albert Cuypstraat en op de Valkenburgerweg in Heerlen. Totaal werden 1.500 voertuigbestuurders gecontroleerd. Daarvan hebben totaal 196 voertuigbestuurders de terplaatse geldende maximumsnelheid (50) overtreden. Deze 196 voertuigbestuurders krijgen de bekeuring allemaal thuisgestuurd. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 87 km p/u.

Hoensbroek; aanrijding
Afgelopen woensdagmiddag omstreeks 16.20 uur vond op de Patersweg in Hoensbroek een aanrijding plaats. Een 33-jarige automobilist uit Hoensbroek botste bij ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen