Benoeming aan Katholieke Universiteit Brabant

Datum nieuwsfeit: 28-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

0100,0100,0100Times New Romanhttp://www.kub.nl/nieuws/persberichten/2001/09/011149.html

Benoeming aan Katholieke Universiteit Brabant

Het College van Bestuur van de Katholieke Universiteit Brabant heeft mr.drs. C. Stuurman benoemd tot hoogleraar Normering van Informatietechnologie bij het Centrum voor Recht, Bestuur en Informatisering (CRBI), verbonden aan de Faculteit der Rechtsgeleerdheid.

Mr.drs. Cornelis Stuurman (1956) zal zich binnen het CRBI (0.2 weektaak) toeleggen op een meer normatieve benadering van het terrein van recht en informatisering. Reguleringsvraagstukken zullen een belangrijk deel vormen van het te bestrijken onderzoeksterrein. Bij het onderzoek zullen ook vergelijkingen met ontwikkelingen op andere technologische gebieden worden gemaakt.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen