Hyundai H 200 Installateursuitvoering op Vakbeurs

BedrijfsautoRAI

28-9-2001

Hyundai H 200 Installateursuitvoering op Vakbeurs Elektrotechniek

Een bedrijfsauto is puur maatwerk. Elke Hyundai is aan te passen aan de eisen van een specifieke branche. Op de Vakbeurs voor Elektrotechniek staat de H 200 in installateursuitvoering. Deze auto is speciaal ontworpen voor dit werk. Achter in de volledig betimmerde hechthouten laadruimte met betonplex laadvloer zijn diverse stellages ontwikkeld waar de installateur zijn complete gereedschap overzichtelijk kan opbergen. Bovendien is er een handige uitschuifbare werkbank. Boven op het dak is een heavy duty verzinkte imperiaal met buizenkoker gemonteerd. Een voordeel van dit systeem is dat het later makkelijk kan worden overgeplaatst naar een andere auto.

Lage kosten

Hyundai staat in het bedrijfsleven bekend om de uitmuntende betrouwbaarheid en de lage kosten per kilometer. Elke bedrijfswagen van Hyundai heeft drie jaar garantie en drie jaar mobiliteitsgarantie (snelle assistentie bij eventuele problemen). De vernieuwde H 200 kan zelfs worden geleverd met een onderhoudscontract. Goedkoper rijden kan bijna niet, te meer omdat ook de afschrijving van deze auto's opmerkelijk gering is. Behalve aan lage kosten hecht de ondernemer veel waarde aan het serviceniveau. Daarom treedt de Hyundai-dealer op als partner in transport voor de ondernemer. Door flexibele serviceverlening wordt de bedrijfsauto maximaal mobiel gehouden. Voor vrijwel elke branche kan er een passende auto geleverd worden.