Dodge Ram Van geheel vernieuwd

BedrijfsautoRAI

28-9-2001

Dodge Ram Van geheel vernieuwd

Ook de nieuwe Dodge kan bogen op een meer gestroomlijnde, verfijnde styling, verbeterde aandrijvingen, groter rijcomfort, betere handling en een ruim arsenaal aan klantvriendelijke eigenschappen.

De nieuwe Dodge Ram Van beschikt standaard over airconditioning, twee front-airbags, side-airbags, elektrisch bedienbare ramen, in hoogte verstelbare koplampen, comfortabele stoelen, centrale portiervergrendeling, ABS en stuurbekrachtiging. Gebleven is de combinatie van een enorm laadvermogen van 2800 liter en een motor die onder alle omstandigheden meer dan voldoende vermogen en koppel levert.

De Ram Van is in zes uitvoeringen beschikbaar. De High Roof ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen