Europese Netwerkdag CDA voor vrouwen

Datum nieuwsfeit: 29-09-2001

29 september: Europese Netwerkdag voor vrouwen.

Op zaterdag 29 september a.s. organiseert het CDA-Vrouwenberaad een Europese Netwerkdag vanuit regionaal perspectief. De ledendag van het CDAV krijgt daarmee een speciale en vooral Europese uitstraling. Samen met de CDA-Europarlementariërs organiseert het CDAV op drie verschillende lokaties in ons land netwerkbijeenkomsten.

Regio Noord

Aan de orde komen plattelandsontwikkeling in Europa, het project Villages of Tradition en het Europees Jaar van de Talen. CDA-Europarlementarier Maria Martens neemt deel aan deze bijeenkomst.

Regio Zuid/Zuid-West

Grensoverschrijdend veiligheidsbeleid en rampenplannen staan centraal tijdens deze bijeenkomst. CDA-delegatieleider in het Europees Parlement, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen