CMG organiseert congres 'ICT managed as a business'

Bron: CMG
CMG

CMG organiseert congres 'ICT managed as a business'

Amstelveen, 10 september 2001 - Op 29 september a.s. organiseert CMG in het RAI Congrescentrum te Amsterdam het congres 'ICT managed as a business'. De bedrijfsvoering stelt steeds hogere eisen aan ICT-organisaties en hun dienstverlening. Van ICT-bedrijven wordt verwacht dat zij door middel van adequaat ingerichte organisaties het genoemde spanningsveld adequaat kunnen managen tussen flexibiliteit enerzijds en continuïteit, pro-activiteit, stabiliteit, activiteit en visie anderzijds. Kortom: 'managing ICT as a business'. Het congres gaat dieper in op de uitdagingen vanuit de beheersarchitectuur waar ICT-dienstverleners momenteel voor staan.

Keynote sprekers ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen