Rondleiding Galerie Willy Schoots in Eindhoven

Datum nieuwsfeit: 30-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Graag uw aandacht voor het volgende:

Op zondag 30 september organiseert Galerie Willy Schoots voor belangstellenden een duo-rondleiding naar aanleiding van de expositie Choices.

Choices:
een tentoonstelling waarbij vertegenwoordigers van musea, bedrijfscollecties, auteurs & artiesten, galeriehouders en particuliere verzamelaars gevraagd is een keuze te maken. Deze keuze presenteren we momenteel (t/m 11 november) met begeleidende motivatie van de gastconservator. Kortom een zeer gevarieerde tentoonstelling met startende en gevestigde namen, van werk op papier tot schilderijen tot sculptuur en nog veel meer.

Duo-rondleiding:
Deze is in handen van;

- Rick Vercauteren, hoofd communicatie ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen