Vlaamse overheid start campagne voor energiebesparing

Datum nieuwsfeit: 01-10-2001
Bron: Vlaamse overheid
Vlaamse overheid

VLAREG: Vlaamse overheid start campagne voor energiebesparing

Persmededeling van het ministerie van de Vlaamse gemeenschap

Brussel (ots) - Vanaf vandaag 1 oktober start de Vlaamse overheid met een bewustmakingscampagne voor het rationeel gebruik van energie. Deze campagne loopt van 1 tot 21 oktober op de Vlaamse tv-zenders onder het motto "Energie sparen: de winst is voor u en het milieu".

De communicatiecampagne moet in eerste instantie het energiebewust gedrag van de Vlaming aanwakkeren. De Vlaamse overheid beschikt over heel wat informatie hoe we zelf energie en geld kunnen besparen.

Meer informatie vindt u bij de Vlaamse Infolijn (0800 3 02 01) of op de website : www.energiesparen.be, of via (energie@vlaanderen.be)

Volgende publicaties kunnen aangevraagd worden :ideeÎn voor energiezuinig wonen; ideeÎn voor energiezuinig bouwen en verbouwen, ideeÎn voor energiebewust en veilig rijden;energie besparen bij u thuis en in uw bedrijf, premies en acties van uw aardgas- en elektriciteitsleveranciers; duurzame energie: wegwijzer 2001; elektriciteit uit zonlicht.

ots original text: ministerie van de Vlaamse gemeenschap Beschikbaar op internet: www.newsaktuell.be

Voor meer persinformatie
Geert Flipts