Nieuwe look online advertentievormen ZDNet

Datum nieuwsfeit: 01-10-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

ZDNet integreert revolutionaire on line advertentievormen in vernieuwde look.

Turnhout, 1 oktober 2001. ZDNet België verschijnt vanaf vandaag in een nieuw jasje. ZDNet is de toonaangevende Belgische site met het allerlaatste nieuws over de ICT-sector en informatietechnologieën in het algemeen.

De nieuwe look van ZDNet biedt een betere en snellere navigatie door de verschillende rubrieken en onderdelen van de site. Alhoewel de nieuwe look de bezoeker een stuk meer informatie biedt, is de totale grootte van de pagina's - en daarmee ook de laadtijd - drastisch teruggebracht.

Tegelijkertijd introduceert ZDNet met het "leaderboard" en de "Interactive Messaging Unit" twee revolutionaire on line advertentievormen. Naast een groter oppervlak en een strategische plaatsing binnen een redactioneel kader bieden deze twee advertentievormen veel meer interactieve mogelijkheden. Verwacht wordt dat meer traditionele advertentievormen, zoals de banner en macrobuttons, op termijn helemaal vervangen worden door deze nieuwere en meer efficiënte vormen van on line adverteren.

ZDNet Benelux
ZDNet Benelux (www.zdnet.be en www.zdnet.nl ) is de Nederlandstalige versie van 's werelds belangrijkste ICT-website ZDNet (www.zdnet.com). Een ervaren team van redacteurs volgt elke dag al het Belgische en internationale ICT-nieuws op de voet om u er, heet van de naald, verslag van uit te brengen. Daarnaast bevat ZDNet een schat aan informatie, met honderden productbesprekingen, dossiers en downloads. Maandelijks ruim 2.000.000 pageviews, 378.000 bezoekers en een groeiratio van 25 % bewijzen de kracht van dit ICT-vortaal.

Contact:
MINOC BUSINESS PRESS NV
Walter Gillijns (Marketing Manager)
Everdongenlaan 15, b1
2300 Turnhout