Nationale Vacaturebank breidt uit met terugbelfunctie

Datum nieuwsfeit: 01-10-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

PERSBERICHT SAMENWERKING KPN EN NVB 1 oktober 2001

LEUKE BAAN GEZIEN: LAAT JE BELLEN EN PROEF DE SFEER

De Nationale Vacaturebank heeft in samenwerking met KPN haar service uitgebreid met de mogelijkheid dat een werkgever je direct belt wanneer je daar belangstelling voor hebt. Het werkt simpel. Je ziet een leuke job en hebt vragen. Je drukt simpelweg op de knop Call me Now die onder aan de vacature staat en je wordt binnen enkele seconden teruggebeld door de juiste contactpersoon. Dus zonder kosten te maken kom je in contact met iemand die je alle details van deze job kan vertellen.

Maandelijks zoeken ruim 100.000 kandidaten naar een voor hun geschikte baan op www.nationalevacaturebank.nl. Het is dan ook de grootste gratis vacaturebank op internet waar nu al meer dan 7.000 bedrijven ruim 9.000 vacatures hebben geplaatst.

Eenvoudig in gebruik
De werking is simpel: je vult je (mobiele) telefoonnummer in en klikt op de Call me Now button. De computer van KPN Telecom zorgt er vervolgens voor dat je direct wordt gebeld door het betrokken bedrijf. Je kunt je vragen stellen en proeft gelijk de sfeer bij het betrokken bedrijf. Lijkt het je wat dan ben je ook direct gestimuleerd tot het sturen van je gegevens!

Tip
Maak je bij het internetten gebruik van een analoge telefoonlijn dan moet je de internetverbinding na het verzenden wel verbreken. Anders ben je in gesprek en kan het bedrijf je niet bereiken. Je kunt natuurlijk ook een mobiel telefoonnummer opgegeven.
Noot voor de redactie,

Noot voor redacties