Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Snelle migratie call centers door e-Service-software eGain

Datum nieuwsfeit: 01-10-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

Nieuwe e-Service-software van eGain maakt snelle en gestroomlijnde migratie van call centers naar multichannel contact center mogelijk

Utrecht, 1 oktober 2001 - eGain Communications (Nasdaq: EGAN), een wereldwijde aanbieder van e-Service-software, introduceert eGain eService Enterprise (E3). Het bedrijf speelt hiermee in op een sterke vraag van klanten en op diverse marktvoorspellingen. Met deze nieuwe geïntegreerde oplossing kunnen call centers hun productiviteit verhogen en migreren naar een multichannel contact center. E3 is een modulaire oplossing die stapsgewijs kan worden geïmplementeerd en snel resultaten en return on investment biedt. De oplossing integreert de volgende applicaties van eGain: Knowledge Management, inbound ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie