Wolters Kluwer kiest Integration-platform van SeeBeyond

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Wolters Kluwer Nederland kiest eBusiness Integration-platform van SeeBeyond

Integratie internetkanaal en back-office-systemen voor snellere responstijden en verbeterde klantenservice

Hoofddorp, 1 oktober 2001 - SeeBeyond (Nasdaq: SBYN), wereldwijd leverancier van eBusiness Integration-oplossingen (eBI), gaat haar eBI-suite leveren aan uitgeverij Wolters Kluwer. De uitgever zet het integratieplatform in voor haar uitgeversactiviteiten en back-office-integratie in Nederland. Wolters Kluwer wil op basis van de eBI-suite haar orderbeheersysteem stroomlijnen. Verder zet het bedrijf e*Gate Integrator in om de real-time verbinding tussen het internetkanaal en de back-office-systemen te verbeteren en de afhandeling en facturering van on line bestellingen mogelijk te maken.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen