Politieberichten district Den Bosch

Bron: Politie Brabant-Noord

Politiebericht Den Bosch 1-10-2001
Politiebericht district Den Bosch

VIJFTIG OVERTREDERS BIJ SNELHEIDSCONTROLE (Empel)

Zondagmiddag zijn bij een snelheidscontrole op de Hustenweg in Empel vijftig automobi-listen bekeurd voor overtreding van de maximum snelheid van 80 km/h. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 109 km/h.

VERDACHTEN VECHTPARTIJ AANGEHOUDEN (s-Hertogenbosch)

Zondagavond zijn op de Van Ruusbroecstraat in s-Hertogenbosch twee Bossche broers (17 en 19 jaar) op de vuist gegaan met een 15-jarige plaatsgenoot. De drie Bosschenaren zijn aangehouden. Op het bureau bleek dat de 15-jarige jongen met zijn vriendin fietste en dat hij kennelijk vond dat de twee broers wat al te nadrukkelijk naar zijn vriendin keken. De jongen zei daar wat van, waarna er over en weer klappen vielen. De 17-jarige verdachte liep daarbij verwondingen op en moest zich in het GZG laten behandelen. Agenten hielden het drietal aan en brachten hen naar het bureau. Proces-verbaal is opgemaakt.

DIEFSTAL TAS (s-Hertogenbosch)

Zondagavond is de tas van een 43-jarige doktersassistente van een huisartsenpost aan de Sint Teunislaan in s-Hertogenbosch ontvreemd. De vrouw had haar tas met o.a. waardepapieren en een portemonnee in de receptie staan. Het slachtoffer bevond zich in een andere ruimte toen zij iemand hoorde lopen. Zij ging kijken en zag een onbekende man, die zich met een smoesje uit de voeten maakte. Even later ontdekte de assistente dat ze haar tas kwijt was.

DRONKEN MAN SLAAT VROUW (Haarsteeg)

Zondagavond is een 61-jarige Vlijmense in een horecagelegenheid aan de Mommersteeg in Haarsteeg geslagen door een 59-jarige dronken Drunenaar. De man schold de vrouw op een gegeven moment uit en sloeg haar korte tijd later een aantal malen in haar gezicht. De vrouw gaf de dronken man daarop een duw, waarop hij ten val kwam en een lichte verwonding boven zijn rechteroog opliep. Hij moest zich laten behandelen door de GGD. De vrouw liep enkele bulten op haar hoofd op. De man wordt binnenkort door de politie verhoord.

VROUW STEELT BOODSCHAPPEN (s-Hertogenbosch)

Maandagmorgen is een 45-jarige Rosmalense bij een supermarkt aan de Rompertpassage in s-Hertogenbosch betrapt op het stelen van boodschappen. De vrouw rekende voor een be-drag van ongeveer Fl. 90,= af en probeerde voor ongeveer voor eenzelfde bedrag aan bood-schappen zonder betalen mee te nemen door het te verstoppen onder een boodschappenkrat-je. Proces-verbaal is opgemaakt.

DIEFSTAL BEDRIJFSWAGEN (s-Hertogenbosch)

Van zondag op maandag is vanaf een Bokkelaren in s-Hertogenbosch een groene bedrijfs-wagen, merk Mercedes, type 410 D met het kenteken 32-VH-JP ontvreemd. De bedrijfswa-gen was op het dak voorzien van een lichtbalk.

DIEFSTAL PERSONENAUTO (s-Hertogenbosch)

Van zondag op maandag is vanaf de Van Straelenlaan in s-Hertogenbosch een zwarte Mer-cedes 220 met het kenteken PR-VS-75 ontvreemd.