Cuba-flyer van Arke, Holland International en Fit

Datum nieuwsfeit: 02-10-2001
Bron: Travel Unie International Nederland N.V.
Travel Unie International Nederland N.V.

Introductie

Cuba-flyer van Arke, Holland International en Fit

2 oktober 2001
Deze week hebben Arke Reizen, Holland International en Fit Vliegvakanties gezamenlijk een nieuwe flyer uitgebracht met reizen naar Cuba. Tijdens deze reizen worden diverse hoogtepunten van Cuba bezocht, zoals Pinar de Rio, Havana, Varadero, Cienfuegos, Trinidad, Santiago de Cuba en de koffieplantages.

Holland International biedt een 16-daagse reis met zowel steden als natuur en twee rondreizen van 9 en 17 dagen. Deze reizen kunnen verlengd worden met een weekje strand.
Liefhebbers van Ernest Hemingway kunnen een extra arrangement boeken, waarbij ze in een gerestaureerde Amerikaanse auto alle bekende plaatsen bezoeken die met de schrijver te maken hebben. Arke Reizen heeft drie reizen in het programma: fly-drives van 9 of 16 dagen en een 16-daagse rondreis.
Fit ten slotte biedt een swingende 10-daagse reis met salsa-les en een exclusieve fietstocht door Havana.

Alle overnachtingen vinden plaats in een hotel van Gran Caribe. Deze hotelketen is de grootste van het Caribisch gebied en bezit hotels met 3 tot 5 sterren.

De aanbiedingen zijn geldig tot en met april.