Politieberichten district Kerkrade

Datum nieuwsfeit: 02-10-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 2-10-2001 Politieberichten district Kerkrade (RKey; 16.00 u) Dinsdag, 2 oktober 2001

District Kerkrade

Kerkrade/Landgraaf; snelheidscontroles
De politie heeft afgelopen maandagmorgen radarsnelheidscontroles gehouden op de Hamstraat in Kerkrade en op de Europaweg Noord in Landgraaf. In Kerkrade werden totaal 435 voertuigbestuurders gecontroleerd en in Landgraaf 249 voertuigbestuurders. Daarvan hebben in Kerkrade 113 voertuigbestuurders de terplaatse geldende maximumsnelheid overtreden en in Landgraaf 36 voertuigbestuurders. Een aantal (30) van deze totaal 149 voertuigbestuurders werd terplaatse bekeurd en de overigen (119) krijgen de bekeuring thuisgestuurd. De hoogs gemeten snelheid bedroeg 87 km p/u.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen