Agenda raadsvergadering Lopik

Datum nieuwsfeit: 02-10-2001

Document het laatst veranderd op: 21-09-2001
De gemeenteraad komt bijeen op dinsdag 2 oktober 2001. De vergadering wordt gehouden in de raadzaal van het gemeentehuis en begint om 20:30 uur.
Voorzitter: drs. M.A.A. Schakel.
AGENDA raadsvergadering 2 oktober 2001.
2. Vaststelling verslag raadsvergadering d.d. 11 september 2001. 4. Voorstel van burgemeester en wethouders betreffende overeenkomst renteloze geldlening buitenschoolse opvang TOVER. 5.Voorstel van burgemeester en wethouders betreffende bestuursopdracht dorpshuis Benschop. (onder voorbehoud; wordt nagezonden) 6*. Voorstel van burgemeester en wethouders betreffende onderwijs allochtone levende talen 2001-2002.
7* Voorstel van burgemeester en wethouders betreffende nederlandse taalles voor allochtone mannen in Lopik.
8. Voorstel van burgemeester en wethouders betreffende het bezwaarschrift van J.de Keijzer tegen weigering tot het nemen van een voorbereidingsbesluit.
9. Voorstel van burgemeester en wethouders betreffende wijzigingen van de begroting 2001.
10. Sluiting.
Terug naar het begin van deze pagina.
De raadscommissie ABZ/Middelen komt bijeen op 2 oktober 2001. plaats voorafgaand aan de vergadering van de raad en begint om 19:30 uur en zal duren tot uiterlijk 20:30 uur.
2. Vaststelling verslag van de vergadering gehouden op 4 september 2001.
a.Korpskranten nr. 11 van het jaar 2001 van de politie regio Utrecht;

b.Brief van het Ministerie van Binnenlandse zaken inzake "aansluiting bij de Nationale Ombudsman";

c.Dankbrief van Van Dijk Food Products betreffende de inzet van de brandweer bij de brand op 29 juli j.l.;

d.Circulaire van het Ministerie van Binnenlandse Zaken inzake Procedureregels bij burgemeestersbenoemingen;

e.Stukken inzake staatscommissie Elzinga.

N.B. Over de implementatie van de voorstellen van de staatscommissie in Lopik bereikt u t.z.t. een uitgewerkt projectvoorstel ( start voorbereidingen direct na de begrotingsraad).

f.Rapportage Politiemonitor Bevolking van Binnenlandse Zaken.

4. Actualisering ladenplan. ( wordt nagezonden). Terug naar het begin van deze pagina.