Planet Internet lanceert online muziekshop

Datum nieuwsfeit: 03-10-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Planet Internet biedt gemak en inspiratie met online muziekshop

Amersfoort, 3 oktober 2001 - 's Lands grootste betaalde internetaanbieder Planet Internet lanceerde onlangs de Planet CD-Shop, een online muziekshop met elke dag een nieuw aanbod. Op cdshop.planet.nl kunnen bezoekers terecht voor een ruime muziekcollectie; de nieuwste trends en laatste hits voor muziekliefhebbers en verzamelaars.

Naast de gemakkelijke wijze van bestellen, biedt de Planet CD-Shop aan bezoekers de mogelijkheid met één muisclick de gekozen CD eerst te beluisteren. Planet Internet ontwikkelde de online muziekshop in samenwerking met Plato, leverancier van CD's en DVD's, die de verwerking verzorgt van de door de site gegenereerde orders.

Over Planet Internet
Planet Internet is met 600.000 abonnees de grootste betaalde Internetprovider met één van de best bezochte websites van Nederland (www.planet.nl). Planet Internet is een onderdeel van de Planet Media Group in Amersfoort, waar ook Internet Provider Het Net onder valt

Noot voor redacties