BroadVision's business update september 2001

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

BroadVision's business update september 2001

Houten, 3 oktober 2001 - BroadVision Inc. (Nasdaq: BVSN, Neuer Markt: BDN), 's werelds toonaangevende leverancier van gepersonaliseerde selfservice e-business applicaties, presenteert vandaag de meest recente ontwikkelingen binnen haar bedrijf. Deze maand een overzicht van belangrijke ontwikkelingen op het gebied van technologie, producten en samenwerking met klanten en partners.

* BroadVision's Solution Value Proposition programma helpt bedrijven hun Return on E-business investeringen te maximaliseren
* BroadVision Commerce Suite 6.0 hooggewaardeerd in Forrester Onderzoek Commerce Platform TechRankings

* Forbes Magazine: 'BroadVision behoort tot de ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen