Politieberichten district Maastricht

Datum nieuwsfeit: 04-10-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 4-10-2001 Politieberichten district Maastricht (HP 14.25 uur) Donderdag 4 oktober 2001

Sittard, onder invloed uit de bocht:
Een 49 jarige inwoner van Sittard heeft donderdagmorgen 4 oktober 2001 op de President Kennedysingel te Sittard een verkeersongeval veroorzaakt met zijn personenauto.
De automobilist reed vanaf de Putstraat richting President Kennedysingel waarbij hij met zijn personenauto de bocht naar links te ruim nam en over een heg reed, diende als afscheiding tussen hoofdrijbaan en fietspad. De gewaarschuwde politie liet de bestuurder een alcoholblaastest ondergaan die aangaf dat de bestuurder gedronken had. Aan het politiebureau ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen