GTS Business services wijzigt naam in VENTELO

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

"VENTELO" - GTS BUSINESS SERVICES WIJZIGT NAAM

Amsterdam, 4 oktober 2001 - "Ventelo" is de naam waaronder GTS Business Services haar strategie in de Europese telecommunicatiesector zal gaan uitdragen. Het bedrijf is een single service provider van spraak- en dataoplossingen voor meer dan 100.000 mkb- en grootzakelijke ondernemingen in tien landen in West-Europa. De jaaromzet over 2001 zal naar verwachting EUR 417 miljoen bedragen.

President en CEO Jean-Pierre Vandromme staat aan het hoofd van het Ventelo management team, dat zijn sporen ruimschoots heeft verdiend in de telecomsector, zowel binnen als buiten Europa.

...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen