ISOC organiseert Andriessen Valley Tour Breedband

Ingezonden persbericht

Internet Society Nederland

Uit: Nieuwsbrief INSIDE ISOC Nederland september 2001

De vereniging voor internetminded professionals, beleidsmakers en doordenkers in Nederland.

ANDRIESSEN VALLEY TOUR BREEDBAND

Op donderdag 4 oktober organiseren wij de Andriessen Valley Tour. Tijdens deze studiereis bezoeken we een aantal interessante, innovatieve Nederlandse internetbedrijven te bezoeken. Naar aanleiding van de publicatie van ons rapport 'Slim Graafwerk' afgelopen juni, is het thema van deze Tour 'Breedband'.

In één dag bezoeken we samen met onze voorzitter, dhr. Koos Andriessen, vier bedrijven rondom het thema breedband. We krijgen bedrijfspresentaties te zien van Ebone, een backboneprovider (www.ebone.com); Bredband, een ftthprovider (www.bredband.nl); Novaxess, een B to B DSL-provider (www.novaxess.nl) en Netshare Nederland, een aanlegger van glasvezelinfrastructuur (www.netshare.nl). Tijdens het diner vindt onder leiding van Ad Mulder een discussie plaats met vertegenwoordigers van de vier bezochte bedrijven.

Meer informatie en aanmelden: (karen@staff.isoc.nl)

(c) Deze nieuwsbrief is een uitgave van de vereniging Internet Society Nederland voor haar leden en geinteresseerden. Het verder verspreiden van deze nieuwsbrief is toegestaan. Aan deze nieuwsbrief kunnen geen rechten worden ontleend. De in deze nieuwsbrief opgenomen verwijzingen naar kortingen en voordelen zijn alleen van toepassing voor geregistreerde leden van de Internet Society Nederland. Medewerkers van participanten van de Internet Society Nederland kunnen zich via isoc.nl gratis laten registeren als lid, mits het aantal slots van deze participant toereikend is. Voor personen die niet aan een participant zijn verbonden kost het lidmaatschap 100 EURO/jaar.