Aangepast sporten stichting Klaverblad

Bron: Stichting Het Klaverblad Zeeland
Stichting Het Klaverblad Zeeland

NIEUWSFEIT: AANGEPAST SPORTEN

Sportclub Gehandicapten Bevelanden (SGB) is in 1974 opgericht door mensen met een functiebeperking voor mensen met een functiebeperking. Het doel van de vereniging is mensen van alle leeftijden de gelegenheid te geven om "aangepast" te sporten op zijn of haar niveau. De vereniging kent meerdere takken van sport, zowel recreatief als wedstrijden. De SGB is aangesloten bij de Nederlandse Bond voor aangepast Sporten (NEBAS) en heeft contacten met de Zeeuwse Sportraad.

SGB stimuleert de navolgende sportactiviteiten voor mensen met een lichamelijke- en verstandelijke functiebeperking:

ATLETIEK:
Samen met ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen