Makro-Online beëindigt activiteiten

Datum nieuwsfeit: 05-10-2001

05/10/2001

Makro-Online beëindigt activiteiten

Makro-Online, de internet bezorggroothandel van food en non-food artikelen in de regio's Groot-Amsterdam, Zuid-Holland en Utrecht, zal per direct haar activiteiten
beëindigen.

Dit besluit is genomen omdat het huidige e-commerce klimaat Makro-Online onvoldoende perspectief biedt. Na zorgvuldige afweging, ook van mogelijke alternatieven, is de directie tot het besluit gekomen om de activiteiten te stoppen. Het huidige marktpotentieel is onvoldoende om op korte termijn het gewenste rendement te realiseren.

Makro-Online zal alle uitstaande bestellingen van klanten nog wel gewoon afhandelen. Nieuwe bestellingen kunnen vanaf vandaag echter niet meer geplaatst worden. Tevens zal voldaan worden aan alle verplichtingen met leveranciers die Makro-Online reeds is aangegaan.

Bij Makro-Online werken 18 personen. Voor allen is een sociaal plan opgesteld en zal begeleiding plaatsvinden bij het zoeken naar een nieuwe werkkring.

Noot aan de redactie (

Noot voor redacties