Voorlichting over zakendoen in Polen bij KvK Den Haag

Datum nieuwsfeit: 05-10-2001
EVD

Zakendoen in Polen, 5 oktober 2001

Polen is een aantrekkelijke afzetmarkt met bijna 40 miljoen consumenten. Daarnaast stoomt Polen op naar het EU-lidmaatschap: de onderhandelingen zijn momenteel in volle gang. Ook na de toetreding zal Polen volop kansen bieden voor zowel exporterende als investerende ondernemers. Bijna alle sectoren in Polen zijn kansrijk en bieden mogelijkheden voor het Nederlands internationaal opererende bedrijfsleven. In samenwerking met de Nederlandse ambassade in Warschau zijn de volgende sectoren zelfs gedefinieerd als bijzonder kansrijk: telecommunicatie, verpakkingsindustrie, infrastructuur, energie, milieu, voedselverwerkende industrie, toerisme, bouw en ICT.

Om u nog beter te informeren over de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen