Politieberichten district Heerlen

Datum nieuwsfeit: 05-10-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 5-10-2001 Politieberichten district Heerlen (RKey; 15.00 u) Vrijdag, 5 oktober 2001

Persberichten district Heerlen

Heerlen; verkeerscontrole
De politie (het verkeershandhavingsteam) heeft afgelopen donderdagavond een verkeerscontrole gehouden op de Kerkraderweg in Heerlen. Totaal werden 23 voertuigbestuurders bekeurd. De geconstateerde overtredingen varieerden van het overschrijden van de terplaatse geldende maximumsnelheid, het niet bij zich hebben van de vereiste (voertuig)papieren en het niet het niet dragen een helm door bromfietsbestuurders.

Heerlen; brom/snorfietscontrole
De politie heeft afgelopen donderdagmiddag en avond in Heerlen (Corneliusplein) en in Hoensbroek een brom/snorfietscontrole gehouden. Daarbij werden totaal ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen