IDC voorspelt sterke groei Internet communities

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

IDC voorspelt sterke groei Internet communities

Maarssen, 8 oktober 2001 - IDC (International Data Corporation) voorspelt een sterke groei van Internet communities binnen de sectoren onderwijs, overheid en financiële dienstverlening. Dit blijkt uit een onderzoek dat is uitgevoerd door IDC in opdracht van de Teamware Group. Het onderzoek stelt zich tot doel inzicht te verkrijgen in de interesse en het gebruik van Internet communities binnen bedrijven en instellingen in de Benelux. Internet communities zijn gebruikersgroepen op het Internet die op een gemakkelijke en efficiënte manier kunnen communiceren.

Uit het onderzoek blijkt dat het gebruik van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen