Sun breidt aanbod e-learning uit voor bedrijven

Datum nieuwsfeit: 08-10-2001
Sun breidt aanbod e-learning uit voor bedrijven

Amersfoort, 8 oktober 2001 - Sun Educational Services, de opleidingstak van Sun Microsystems, komt met een nieuwe les- en trainingstoepassing voor bedrijven: Sun LearnTone Learning Management Systems. Sun biedt de Learning Management Systems aan in combinatie met een snelgroeiend lescurriculum, educatieve consulting en professionele certificeringsprogramma's.

De nieuwe e-learning oplossing is het eerste resultaat van de samenwerking tussen Sun Educational Services, één van de grootste IT-trainingsorganisaties ter wereld, en het recent overgenomen ISOPIA, Inc. ISOPIA is ontwikkelaar van innovatieve (on line) trainingsoplossingen.

Sun LearnTone is een Learning Management System (LMS) dat organisaties ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen