Telindus sluit overeenkomst met Tornado Development

Datum nieuwsfeit: 09-10-2001
Bron: Ingezonden persbericht

Telindus sluit overeenkomst met Tornado Development

Partnership versterkt aanbod in Unified Messaging-markt voor Netwerk Service Providers

Utrecht, 9 oktober 2001 Telindus Groep NV, Europees marktleider op het gebied van implementatie en onderhoud van data- en telecommunicatienetwerken, gaat nauw samenwerken met Tornado Development, leverancier van geavanceerde softwaretoepassingen voor Netwerk Service Providers. De beide bedrijven combineren hun krachten om Netwerk Service Providers een geïntegreerde oplossing te bieden voor Unified Messaging, Unified Communications en Multimedia Messaging. De gezamenlijke oplossing consolideert spraak, fax en e-mail binnen bestaande netwerkinfrastructuren van service providers. Deze oplossing is specifiek bedoeld voor zeer grote aantallen gebruikers.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen