Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Cursus 'Op weg naar een klantgerichte organisatie'

Datum nieuwsfeit: 09-10-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

ISO, EFQM, klanttevredenheid, klanttevredenheidsmeting, klanttevredenheidsmanagement, klant, klantentrouw, marketing, kwaliteit, arbo, milieu, kwaliteitzorg, kwaliteitszorg, arbozorg, milieuzorg, combizorg, kwaliteitssysteem, arbosysteem, milieusysteem, managementsysteem, combisysteem, opleiding, cursus, training, workshop

9 en 16 oktober 2001 Meeting Plaza te Maarssen

Tweedaagse cursus
Op weg naar een klantgerichte organisatie
Meten en verbeteren van klanttevredenheid
Verplicht volgens de nieuwe ISO 9000 logo0012-kl.jpg (4947 bytes)




* Van theorie naar praktijk, de kosten en baten van een klantgerichte organisatie

* Van kwaliteit naar loyaliteit, klanttevredenheid als tool in uw kwaliteitssysteem

...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie