Interxion nederland benoemt nieuwe manager sales nederland

Datum nieuwsfeit: 09-10-2001

INTERXION NEDERLAND BENOEMT NIEUWE MANAGER SALES NEDERLAND

Amsterdam, 9 oktober 2001, - Interxion Nederland heeft Michel van den Assem (35) benoemd tot Manager Sales Nederland. Michel van den Assem komt van het hoofdkantoor van Interxion in Schiphol Rijk, waar hij sinds begin 2000 als Major Account Director verantwoordelijk was voor grote internationale klanten. Daarvoor was hij twee jaar lang Commercieel Directeur bij een dochteronderneming van M & R de Monchy n.v., een handelsonderneming in chemie en plastic, "food" producten en speelgoed. Bij diezelfde organisatie bekleedde Michel van den Assem sinds 1993 diverse internationale commerciële managementfuncties.

In zijn nieuwe functie zal Michel van den Assem leiding geven aan het salesteam Nederland. Hij zal het nieuwe salesbeleid van Interxion bepalen, richting geven aan de organisatie van Interxion Nederland vanuit salesperspectief en zorgdragen voor het afstemmen van de sales- en marketingactiviteiten. Daarnaast zal Michel van den Assem medeverantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen van nieuwe diensten.

Over Interxion:
Interxion (hoofdkantoor in Amsterdam) is Europees leider op het gebied van onafhankelijke Internet Exchange centers® (IECs). Alle IECs van Interxion zijn verbonden met de belangrijkste nationale en internationale telecomcarriers en met verschillende Europese Internet exchanges. Interxion biedt, al dan niet in samenwerking met partners, een snel groeiend portfolio van diensten die van belang zijn voor het behouden en uitbreiden van de internetinfrastructuur van hun klanten: Interxion Equipment Housing, Interxion Hosting en Storage en Interxion Connectivity. Binnen de IECs brengt Interxion internetgerelateerde ondernemingen bij elkaar en creëert samenwerkingsverbanden om de zakelijke mogelijkheden van het internet optimaal te benutten, ideeën uit te wisselen en intensief samen te werken. Op dit moment heeft Interxion operationele IECs in Amsterdam, Brussel, Kopenhagen, Dublin, Düsseldorf, Frankfurt, Hilversum, Londen, Madrid, Milaan, Parijs, Stockholm, Wenen en Zürich.

Voor meer informatie: www.interxion.com
Natalie van de Beek, Tel.: 020-887 8190