Debat GroenLinks over militair ingrijpen in Afghanistan

GroenLinks

Actueel debat militair ingrijpen Afghanistan

10 oktober 2001

Op woensdagavond 10 oktober 2001 organiseert het partijbestuur een openbaar debat voor de leden van GroenLinks: Het standpunt van GroenLinks over het militair ingrijpen in Afghanistan.

Zondag zijn de Verenigde Staten en Groot-Brittannië begonnen met militaire acties in Afghanistan. De Tweede Kamerfractie van GroenLinks staat vooralsnog niet negatief tegenover de eerste militaire ingrepen. De fractie benadrukt dat een definitief oordeel over de acties pas mogelijk is wanneer er meer informatie beschikbaar is.

Het debat hierover voor GroenLinks-leden is van 19.00 uur tot 21.30 uur
in Trait dUnion in Utrecht.(Voetiusstraat 2-4) Met bijdragen van Paul Rosenmöller, fractievoorzitter Tweede Kamer GroenLinks,Farah Karimi, Tweede Kamerlid GroenLinks, Joost Lagendijk, fractievoorzitter GroenLinks in de Europese Unie en Kees Kalkman, internationaal secretaris partijbestuur.
Hierna volgt een discussie met de zaal onder voorzitterschap van Mirjam de Rijk.

Meer weten? E-mail (info@groenlinks.nl)