PinkRoccade rondt verwerving Commit en PharmaPartners af

Bron: PinkRoccade NV
PinkRoccade NV

PinkRoccade nv rondt verwerving Commit Information Systems en PharmaPartners af

PinkRoccade heeft de eerder aangekondigde overname van Commit Information Systems en de verwerving van een 60% belang in PharmaPartners succesvol afgerond. Met Commit,
ICT-dienstverlener voor bedrijven in de keten van
voedingsmiddelenbedrijven, werden maandag
8 oktober de handtekeningen gezet. De 60% deelname in PharmaPartners werd op vrijdag 5 oktober bezegeld.

Commit Information Systems bv is met circa 190 medewerkers actief in de markt voor
ICT-dienstverlening, waaronder advies, implementatie en beheer aan bedrijven in de keten van voedingsmiddelenbedrijven. Opdrachtgevers zijn organisaties waarvoor het thema voedselveiligheid relevant is. Commit verwacht over 2000 een omzet van ruim 25 miljoen Euro.

PharmaPartners bv is met plm. 100 medewerkers en een omzet van 13,5 miljoen Euro met name actief in de eerstelijns gezondheidszorg, waaronder samenwerkingsverbanden van huisartsen, openbare apotheken en gezondheidscentra. Daarnaast biedt PharmaPartners systemen voor de informatievoorziening van ziekenhuisapotheken. Met PharmaPartners verstevigt PinkRoccade zijn positie als ICT-dienstverlener voor de gezondheidszorg.

Noot voor de redactie,

Noot voor redacties