VNU, Sanoma en TPG gaan strategische samenwerking aan

Bron: VNU N.V.
VNU N.V.

Gezamenlijk persbericht van VNU, Sanoma Uitgevers en TPG

VNU, SANOMA UITGEVERS EN TPG SLUITEN OVEREENKOMST OVER E-DISTRIBUTIE, DIRECT MARKETING EN TIJDSCHRIFTBEZORGING

· VNU, Sanoma Uitgevers en TPG gaan strategische samenwerking aan in e-distributie; · Voorgenomen overname van business-to-business direct marketingbedrijf VNU Directview door TPG; · Sanoma Uitgevers en VNU sluiten langlopend contract voor tijdschriftbezorging door TPG;

Haarlem/Hoofddorp, 10 oktober 2001 - VNU, Sanoma Uitgevers, voorheen VNU Tijdschriften, en TPG, hebben het voornemen een samenwerking tot stand te brengen op het gebied van elektronische postdistributie in Nederland. Daarnaast zal TPG het business-to-business direct marketingbedrijf VNU Directview overnemen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen