Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Kwaliteit dienstverlening NS 3e kwartaal 2001

Datum nieuwsfeit: 10-10-2001
Bron: Nederlandse Spoorwegen
Zoek soortgelijke berichten
Nederlandse Spoorwegen

Persbericht

Kwaliteit dienstverlening 3e kwartaal 2001
10 oktober 2001
NS publiceert ieder kwartaal de cijfers over de klanttevredenheid en de punctualiteit. In een onderzoek samen met consumentenorganisaties en overheid hebben reizigers hun oordeel gegeven over de kwaliteit en over veel aspecten van de dienstverlening van NS.

In het derde kwartaal reed 79,1% van de treinen op tijd, tegen 81,0% in het tweede kwartaal. De klanten zijn hiermee niet tevreden, dat blijkt ook uit het dalende oordeel over de punctualiteit. NS werkt hard aan voldoende treinen, personeel, goede service en informatie, maar een aantal ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie