Prolion koopt distributiemaatschappijen melkrobot

Datum nieuwsfeit: 10-10-2001
Bron: Prolion Holding N.V.
Prolion Holding N.V.

10 oktober 2001

Prolion effectueert strategie: koopt distributiemaatschappijen melkrobot en verkoopt haar FCI-belangen

· Prolion maakt bekend dat zij in principe overeenstemming heeft bereikt om twee melkrobotdistributeurs voor het Liberty label door middel van een activatransactie aan te kopen. Het betreft AMS France SARL ("AF") en Strangko AMS Liberty S.A. ("SAL") die het Liberty label vertegenwoordigen in respectievelijk Frankrijk en Scandinavië. In het financiële jaar 2001 vertegenwoordigden deze twee distributiemaatschappijen bijna 40% van de verkopen door Prolion's totale distributiekanalen aan boeren (retailverkopen).
· ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen