Politiebericht Uden

Politiebericht Uden 10-10-2001
Politiebericht district De Leijgraaf

DIEFSTAL QUAD

Bij een garagebedrijf aan het Vluchtoord in Uden is in de nacht van dinsdag op woensdag een quad gestolen. Van het bedrijf is een grote ruit vernield waarna de quad, merk Yamaha type Timberwolf, vanaf een pick-up auto is getild en meegenomen. De waarde van het voertuig is ongeveer f. 12.000,-. Van een garagebedrijf aan de Industrielaan in Uden is een ruit vernield. Er wordt echter niets vermist.

INBRAKEN IN WINKELS / BEDRIJVEN

In de nacht van dinsdag op woensdag is ingebroken in een winkel aan de Zuiderpassage in Uden. Uit het pand verdween een geldbedrag van enkele honderden guldens. Bij een ander pand aan de Zuiderpassage bleef het bij een poging. Uit een winkel aan de Rembrandtlaan in Veghel verdwenen de kassa, enkele schilderijen en meubelstukken. De totale buit is nog onbekend. Een bedrijf aan de Marshallweg in Veghel mist na een inbraak twee computerschermen en een laptop. Ook een winkelier aan de Promenade in Uden ontdekte woensdagmorgen braakschade aan zijn pand. Er is niemand binnen geweest.

DIEFSTAL AUTO

In Uden is dinsdagmiddag tussen 15.55 en 16.15 uur een rode Opel Corsa gestolen. De auto, kenteken ZL-40-YZ, stond geparkeerd aan de Pastoor Spieringsstraat.

INBRAAK IN SCHOOL

In de nacht van dinsdag op woensdag is ingebroken in een school aan de Udensweg in Uden. Nadat een raam was geforceerd is een gedeelte van het pand doorzocht. In het pand bleken enkele deuren op grove wijze opengebroken te zijn. Het is nog onbekend wat er is weggenomen.