Deutsche Asset Management zet Staffware in

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Persbericht

Deutsche Asset Management verbetert performancemeting door implementatie Staffware

Alkmaar, oktober 2001 - - Binnen Deutsche Asset Management (DeAM) is Staffware, toonaangevend in business process automatisering, ingezet om de performance van haar investeringsportfolio's beter te kunnen meten. Daarnaast wil de organisatie verbeterde serviceniveaus en meer inzicht in de werkzaamheden van de afdeling Performance krijgen. Tevens moet het mogelijk worden zowel serviceniveautargets objectief te analyseren, als prioriteiten aan werkzaamheden toe te kennen zodat deadlines worden gehaald. DeAM is een dochterorganisatie van de Deutsche Bank AG.

John O'Connell, Chair en CEO bij Staffware: "DeAM behoort ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen