SilverStream Software certificeert Silverstream Extend(tm)

Datum nieuwsfeit: 10-10-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

SILVERSTREAM CERTIFICEERT SILVERSTREAM EXTEND(tm) VOOR IBM's WEBSPHERE E-INFRASTRUCTUUR-SOFTWARE

Geavanceerde mogelijkheden benut van IBM's WebSphere Applicatieserver, CICS, MQSERIES, DB2

Hoofddorp, 10 oktober 2001 - SilverStream Software, Inc. (Nasdaq: SSSW) heeft aangekondigd dat het de geïntegreerde servicesomgeving van SilverStream eXtend voor IBM's WebSphere* e-infrastructuursoftware gaat certificeren. De geïntegreerde oplossing stelt klanten in staat Web Services te creëren vanuit nieuwe of bestaande
bedrijfsinformatiesystemen, waaronder CICS*, MQSeries* en DB2*, en deze aan te bieden aan elk systeem en aan elke gebruiker op elke apparatuur, waarbij de mogelijkheden van IBM's toonaangevende WebSphere Applicatieserver nog beter worden benut.
...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen