PvdA openbaarmaking aandelenbezit bestuurders commissarissen

Datum nieuwsfeit: 10-10-2001
Bron: Partij van de Arbeid
Partij van de Arbeid

PERSBERICHT PvdA

Den Haag, 10 oktober 2001

PvdA-FRACTIE WIL OPENBAARMAKING BEZOLDIGING EN AANDELENBEZIT BESTUURDERS EN COMMISSARISSEN VOLKSHUISVESTING

De Tweede-Kamerfractie van de PvdA verzoekt staatssecretaris Remkes haast te maken met de openbaarmaking van de bezoldiging en het aandelenbezit van bestuurders en commissarissen. Dit doet zij vandaag tijdens het algemeen overleg over de Algemene Maatregel van bestuur Wijziging Besluit Beheer Sociale Huurwoningen (BBSH) en Besluit Fonds voor de Volkshuisvesting.

Een dergelijke maatregel is eenvoudig te bereiken door nadere eisen te stellen aan de verslaglegging via het BBSH en het Besluit Fonds voor ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen