Politieberichten district Sittard

Datum nieuwsfeit: 10-10-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 10-10-2001 Politieberichten district Sittard (RKey; 15.00 u) Woensdag, 10 oktober 2001

District Sittard

Sittard; verkeerscontroles
De politie (het Verkeershandhavingsteam) heeft afgelopen dinsdagmorgen verkeerscontroles gehouden op de Tudderenderweg in Sittard. Totaal werden 43 voertuigbestuurders bekeurd terzake het overschrijden van de terplaatse maxmum geldende snelheid en het niet dragen van de autogordel.
Dinsdagavond heeft de Sittardse politie een verkeerscontrole gehouden op de Dr. Nolenslaan in Sittard. Er werden totaal 168 voertuigbestuurders bekeurd wegens het overschrijden van de terplaatse geldende maximumsnelheid (een deel werd terplaatse bekeurd en de overigen krijgen de bekeuring thuisgestuurd). ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen