Woordenboek toegevoegd op website NVACP

Nederlandse Vereniging voor Addison en Cushing

Persbericht Solitaire
Woordenboek toegevoegd aan nvacp.nl Laurens Mijnders - 10-10-2001

Met in gedachten de wellicht voor velen niet bekende medische termen die op verschillende plaatsen op deze site worden gebruikt is besloten de site uit te breiden met een woordenboek. Wij realiseren ons dat huidige woordenlijst niet volledig is.

De huidige lijst is slecht een begin van een steeds groeiende woordenlijst met medische termen die het voor patiënten makkelijker moet maken de informatie op deze site, maar natuurlijk ook van andere medisch getinte informatie, beter te kunnen begrijpen. Van de bezoekers van deze site wordt een bijdrage verwacht om de lijst verder te completeren. Als u als bezoeker van de site woorden mist dan horen wij dat graag. U kunt uw suggestie, bij voorkeur met de juiste verklaring, per mail toesturen aan het bestuur ((bestuur@nvacp.nl)). U zult begrijpen dat niet direct alle suggesties in het woordenboek kunnen worden geplaatst maar dat toetsing door de medische adviseurs daar aan vooraf moet gaan. Met regelmatig tussenpozen zal de lijst worden bijgewerkt als u komt met de in uw ogen noodzakelijke aanvullingen.