Ruimte ondernemen rode draad activiteitenplan KvK Middelburg

Datum nieuwsfeit: 11-10-2001
Bron: Kamer van Koophandel Middelburg
Kamer van Koophandel Middelburg

Ruimte voor ondernemen als rode draad in activiteitenplan

De Kamer van Koophandel zet ieder jaar haar plannen uiteen voor het volgende jaar. In 2002 loopt ´Ruimte voor ondernemen´ als rode draad door de plannen van de Kamer. De invloed van de Westerscheldetunnel op het vestigingsklimaat in de regio zal dan ook een belangrijke rol spelen in de plannen. Op dit moment bevinden deze werktekeningen voor 2002 zich in de conceptfase.

Voor het nieuwe jaar wordt geen beleidswijziging in de activiteiten van Kamer Zeeland aangebracht. Inhoudelijk is het "Beleidsvoornemen 2001-2003" nog steeds van kracht.

De volledige tekst van het Beleidsvoornemen kunt u hier downloaden.

Procedure vaststelling activiteiten 2002 2002
Het activiteitenplan wordt besproken met verschillende partijen zoals het MKB en BZW. Het Algemeen Bestuur gaat het activiteitenplan 2002 definitief vaststellen in een speciale vergadering op

Heeft u vragen of opemerkingen, neem dan contact op met het directiesecretariaat, tel.: (0118) 67 35 30 of e-mail