Cursus 'Zonne-energie in de woningbouw' te Utrecht

Datum nieuwsfeit: 11-10-2001
Zonne-energie vindt steeds meer toepassing in Nederland. In de woningbouw bestaan veel mogelijkheden om energie te besparen en duurzame energie in te zetten. Dankzij de nieuwe Energie Premie Regeling (EPR) zijn hiervoor aantrekkelijke subsidies te verkrijgen. Ecofys organiseert op donderdag 11 oktober a.s. de cursus "Zonne-energie in de woningbouw". De bijeenkomst vindt plaats van 9.30 - 16.30 uur, in Utrecht (de exacte locatie wordt tijdig aan de deelnemers bekend gemaakt) en is bedoeld voor projectleiders/stafmedewerkers van woningbouwcorporaties en zorginstellingen. Onderwerp van de cursus is energiebesparing gekoppeld aan het Energie Prestatie Advies (EPA), met specifieke aandacht voor zonneboilers en zonnepanelen. Nadere inlichtingen zijn te verkrijgen bij dhr. J. Warmerdam en dhr. F. Leenders: tel: 030 - 280 83 00; e-mail: (cursus@ecofys.nl).

Solar energy for you! www.MySolar.com

New: our independent website on Green Energy in Europe www.greenprices.com

Ecofys bv
Visitors address: Kanaalweg 16-G, Utrecht The Netherlands