- Tiscali, U2.com en RealNetworks webcasten U2 concert

Datum nieuwsfeit: 11-10-2001
Bron: Tiscali
Tiscali

- Tiscali, U2.com en RealNetworks webcasten U2 concert live en online: de eerste herfstshow van U2's "Elevation Tour 2001" kan via elk van de 15 Europese portals van Tiscali bekeken worden -

Utrecht/Cagliari, 4 oktober 2001 - Tiscali, het leidende internet communicatiebedrijf in Europa en U2.com hebben, in samenwerking met RealNetworks®, Inc. (Nasdaq: RNWK), wereldleider in mediatoepassingen voor het internet, vandaag aangekondigd dat het U2 concert in de "University of Notre Dame, de legendarische thuisbasis van "the Fighting Irish", live via internet gewebcast zal worden.

In Nederland hebben gebruikers via www.tiscali.nl toegang tot het online evenement ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen