Breed platform verzekerden en werk

Datum nieuwsfeit: 11-10-2001
Breed Platform Verzekerden en Werk

Geachte heer, mevrouw,

Graag vragen de gezamenlijke organisaties Breed Platform Verzekerden en Werk (BPV&W), Chronisch zieken en Gehandicapten Raad (CG-Raad), Landelijke Vereniging van Arbeidsongeschikten (LVA), Cliëntenbond in de geestelijke gezondheidszorg en Stichting LPR (Landelijke Patiëntenraden) uw aandacht voor het volgende.

Bij de Helpdesk Gezondheid, Werk en Verzekeringen is de afgelopen maanden een aantal meldingen binnengekomen van telefonisch uitgevoerde WAO-keuringen. Ook de andere cliënten- en patiëntenorganisaties horen via hun achterban over deze keuringen.

Het Breed Platform Verzekerden en Werk heeft het Lisv hierover per brief om nadere toelichting gevraagd. Het Lisv ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen