Viewlocity introduceert TradeSync* 3.0 voor SCEM

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Viewlocity introduceert TradeSync* 3.0 voor SCEM

Levert mondiaal toegevoegde waarde door uitgebreide taalselectie en gezamenlijke orderafhandeling voor omvangrijke supply chains

Amsterdam, 11 oktober 2001 -- Viewlocity heeft vandaag de beschikbaarheid bekend gemaakt van de TradeSync 3.0 Supply Chain Event Management (SCEM) suite. De bestaande robuuste functionaliteit op het gebied van integratie, monitoring en alerting wordt reeds wereldwijd door klanten van Viewlocity gebruikt. De toevoeging van samenwerkende oplossingen voor uitzonderingssituaties, betekent dat bedrijven nu een krachtig instrument in handen krijgen om verstoringen in hun (extended) supply chains snel te traceren en op te lossen.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen